فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای

فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای

بهرام پروهان

با فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای و قرار گرفتن پرده مابین شیشه دو جداره مزیت های منحصر به فردی بوجود می آید. میتوان به کاهش قطعی هدر رفت انرژی، عدم خرابی یا شکستی به دلیل در دسترس نبودن و شیک و زیبا بودن اشاره نمود.
ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای و درب یو پی یو سی و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کنند. فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای جزو بهترین توری ها است.توری کرکره ای برای پنجره دوجداره می تواند آلومینیومی و یا از جنس فایبر گلاس باشد.  یک توری از جنس فایبر گلاس را می توان روی پنجره دوجداره آلومینیومی نصب کرد، دارای سه مدل ثابت، لولایی و کرکره ای است. توری علارغم پنجره که دارنده گارانتی 10 ساله است بیش از یک سال گارانتی نمی شود.
• توری ثابت را نمی توان باز و بسته کرد ولی در زمان شست قابل در آورده شدن است.
• توری لولایی از نظر کارکرد شباهت زیادی به پنجره لولایی دارد.
• توری کرکره ای یا رولینگ بواسطه ی مقطع کوچک جمع و یا باز می شود.

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره


یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای ، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است. بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره یو پی وی سی در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای ومراقبت از آنها
هنگام رنگ آميزي و بنايي ساختمان، توري را با پوششي ضخيم کاملا بپوشانيد يا توسط متخصصان،توري را باز کرده و دوباره نصب کنيد. زماني که از توري استفاده نمي کنيد توري را ببنديد. اگر توري به راحتي جا به جا نمي شود اول توري را تميز کرده و دسپس با اسپري، ريل بالا و پايين را روغن کاري کنيد. از وارد کردن ضربه به قاب و توري جلوگيري کنيد.
مزایای فروش توری پنجره دوجداره کرکره ای :
۱-قسمت های مختلف پرده کرکره بین شیشه به آسانی و در هر زمان که شما اراده کنید می تواند به حالت های مختلف سایه-روشن و باز و بسته تغییر پیدا کند.
۲-پرده کرکره ایزوله شیشه دوجداره از گرد و غبار و آسیب دیدگی و همین چ طور از استفاده نامناسب توسط کودکان محافظت می شود.
۳-این پرده ها برخلاف پرده های آویز معمولی از مشکلات آلرژیک برخوردار نیستند و نیاز به شست و شو و نظافت ندارند.
۴-پرده کرکره ایزوله را می توان در شکل و ابعاد مختلف پنجره نصب کرد و از زیبایی و کارایی این پرده ها استفاده کرد.
۵-از پرده کرکره بین شیشه دوجداره می توان به صورت مکانیکی یا به وسیله ریموت های مختلف مبتنی با نیاز خانواده بهره برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: